Sampling.

Sampling vormt een zeer effectief middel om de naamsbekendheid van uw product of dienst te doen stijgen. Allochtone Nederlanders willen immers nieuwe producten kunnen ervaren en willen het graag fysiek in handen kunnen hebben. Via de verspreiding van samples zorgt u voor een prettige eerste kennismaking, waardoor mensen eerder geneigd zijn om uw product aan te schaffen.

U kunt bijvoorbeeld tastings inzetten om mensen uw product te laten proeven of mini-uitgaven van uw product verspreiden zodat men het kan proberen. Onderzoek laat zien dat hierdoor een positieve beoordeling ten opzicht van het gesampelde product ontstaat en het een positief effect heeft op de aankoopintenties.

Onze enthousiaste samplingteams kunnen op elke denkbare locatie en op elk denkbaar moment uw product verspreiden onder de doelgroep. Op straat, in winkels, supermarkten, beurzen enz. De mogelijkheden zijn legio. Dus wilt u uw (nieuwe) product in een korte termijn beter zichtbaar maken bij uw doelgroep? Laat het ons weten, dan gaan we daar wat aan doen!

Kijkt u hier voor meer informatie of neem direct contact met ons op.

neem direct contact op

“DriveMedia maakt allochtone Nederlanders bereikbaar”

Twitter